With its breathtaking environments; Yukon Valley is spectacular to behold.
Trek through the stumps of the burnt forest, rolling foothills, crimson fields and the crisp yellow leaves of the woodlands as you take in the splendor of the Alaskan night sky.
Favored by marksmen and hunters alike for its accuracy, the .300 Magnum cartridge is effective for long-range hunting up to a distance of 400 meters.
Yukon Valley measures a dramatic 25 square miles (64 square kilometer) where you can follow the new story with warden Jim, containing 9 new narrative missions, and 40 side missions.