Nefes kesici manzaralar sunan Yukon Vadisi seyrine doyulmaz bir doğa harikası.
İsabet hassasiyeti nedeniyle avcıların yanı sıra keskin nişancılar tarafından da tercih edilen .300 Magnum fişekleri 400 metreye kadar etkili menzile sahip.
64 kilometrekarelik bir alana yayılan Yukon Vadisinde 9 yeni hikâye görevi ve 40 yan görevde Korucu Jim'e eşlik edeceksin.