Expand your horizons in theHunter: Call of the Wild. Add five unique locations around the world and hunt a wide range of diverse animal species with the Hunting Reserves Pack featuring Te Awaroa National Park, Revontuli Coast, Vurhonga Savannah, Yukon Valley and Medved-Taiga.
Yukon Valley: Hunt bison, caribou, and moose across Alaska's snowy mountains, stalk foxes and ducks, track wary grizzlies, and was that wolves howling?
Revontuli Coast: In Finland's vast archipelago, hunt waterfowl, ducks, upland birds, Brown Bear, Moose, and Whitetail Deer under the magical Northern Lights.
Medved-Taiga: Get ready to hunt for Reindeer, Wild Boar, the fierce Brown Bear, and perhaps most unique of all – the intelligent and ghost-like Lynx – in this reserve inspired by the harsh, frozen landscape of Siberia.