Rozszerz swoje horyzonty w grze theHunter: Call of the Wild. Dodaj pięć wyjątkowych miejsc na całym świecie i zapoluj na wiele różnych gatunków zwierząt dzięki pakietowi Hunting Reserves Pack, który oferuje rezerwaty Te Awaroa National Park, Revontuli Coast, Vurhonga Savannah, Yukon Valley oraz Medved-Taiga.
Yukon Valley: Poluj na bizony, karibu i łosie w ośnieżonych górach Alaski, wytrop lisy i kaczki, śledź czujne niedźwiedzie grizzly i… Czy to wilki właśnie zawyły?
Revontuli Coast: Na rozległym archipelagu Finlandii poluj na ptactwo wodne, kaczki, ptaki wyżynne, niedźwiedzie brunatne, łosie i jelenie białoogonowe w świetle magicznej zorzy polarnej.
Medved-Taiga: Przygotuj się na polowanie na renifery, dziki, groźne niedźwiedzie brunatne i być może najbardziej wyjątkowe – inteligentne i nieuchwytne niczym widma rysie, a wszystko to w rezerwacie inspirowanym surowym, mroźnym krajobrazem Syberii.