Expand your hunt with Game Feeder Pack 2. Three new specialized feeders attract herbivores, omnivores, and even predators, so be prepared!
Introducing Game Feeder Pack 2! This solid and indestructible trio of feeders - the Mineral Lick, Scent Tube, and Carcass Feeder- are specifically designed to attract a diverse array of species, including elusive carnivores and predators. Study your prey, find the perfect location and bait, and beware or you might just become the bait yourself.
Target previously unbaitable herbivore groups like sheep, goats, and bovines. The Mineral Lick Feeder draws in hooved wildlife craving vital sodium and essential minerals, offering a unique opportunity to attract and hunt these elusive species. Strategic placement is key to make the most of its powerful lure.
Project the primal scent of prey with the Scent Tube Feeder, made to attract carnivores and scavengers such as foxes, wolves, and a variety of small predators like mustelids. Its durable design and perforated structure let the scented meat aroma to spread, attracting predators while limiting direct access to the bait. Master its placement to draw out the most elusive hunters.
The biggest predators will come to the imposing Carcass Feeder, designed exclusively to attract the largest and most dominant game. These animals rarely share, meaning only one group will feed at a time. By elevating the bait, it keeps smaller scavengers away, offering a perfect big game hunting opportunity. Pursue the ultimate thrill, but beware when the predators come, or you’ll become the bait!