Game Feeder Pack 2 ile avının kapsamını genişlet. Üç yeni özel yemlik sayesinde otçullar, hepçiller ve hatta yırtıcıların bile ilgisini çekebilirsin. Hazır ol!
Game Feeder Pack 2 ile tanış! Mineral Yalama Taşı, Koku Tüpü ve Karkas Yemliğinden oluşan bu sağlam ve kırılmaz yemlik üçlüsü; yakalaması güç etçiller ve yırtıcılar da dahil olmak üzere geniş bir tür yelpazesinin ilgisini çekmek için tasarlanmıştır. Avlarını yakından inceleyerek mükemmel konumu ve yemi bul. Ancak dikkatli olmazsan sen yem olabilirsin.
Koyun, keçi ve sığır gibi önceden yeme gelmeyen otçul grupları hedef al. Mineral Yalama Taşı Yemlik, toynaklı vahşi hayvanların karşı koyamadığı sodyum ve temel mineral ihtiyaçlarından faydalanarak sana bu yakalaması güç türlerin ilgisini çekmek ve onları avlamak için eşsiz bir fırsat sunar. Bu güçlü çekim gücünden en iyi şekilde faydalanmak için stratejik konumlandırma çok önemlidir.