Enhance your hunting experience with the ultimate companion trio, featuring the German Shorthaired Pointer, the Labrador Retriever, and the Bloodhound.
Additionally, players who own two or more dog breeds can customize their very own expert hunting dog by enhancing one dog with the skills of two. For example, by combining the skills of a Pointer and a Retriever, you can train your dog to skillfully flush out birds and efficiently retrieve them after you’ve taken your shot.
Discover an atmospheric hunting game like no other in this realistic, stunning open world – regularly updated in collaboration with the community. Hunt on your own or join up to 7 friends (or other players!) in online multiplayer.