Podejdź do polowania w zupełnie nowy sposób, korzystając z pomocy trzech wiernych towarzyszy: wyżła niemieckiego krótkowłosego, labradora retrievera i bloodhounda.
Dodatkowo właściciele dwóch lub więcej ras psów mogą wytrenować własnego doświadczonego towarzysza łowów. Teraz jeden pies może nauczyć się umiejętności dwóch. Gdy Twój pies opanuje przykładowo umiejętności wyżła i retrievera, będzie skutecznie płoszył ptactwo, a potem przynosił ich truchła.