Zestaw Rezerwaty Łowieckie
Udaj się w podróż do pięciu wyjątkowych miejsc na całym świecie i zapoluj na wiele różnych gatunków zwierząt dzięki zestawowi Rezerwaty Łowieckie, w którego skład wchodzą Emerald Coast Australia, Revontuli Coast, Parque Fernando, Yukon Valley i Medved-Taiga National Park.