Hunting Reserves Bundle
Hunting Reserves Bundle ile dünyanın dört bir yanındaki beş eşsiz yere yolculuk yap ve çok çeşitli hayvan türlerini avla. Paket içeriğine Emerald Coast Australia, Revontuli Coast, Parque Fernando, Yukon Valley ve Medved-Taiga National Park dahildir.