Multi-Class Weapon Pack ile küçüğünden büyüğüne her türlü ava hazırsın. Her ustalık seviyesine göre özenle dengelenmiş bu paket, kendi favori teçhizat setinizi oluşturmak için mükemmeldir.
Yeni Multi-Class Weapon Pack 4 yeni silahla geliyor: 3 kurmalı tüfek ve eşsiz bir çok maksatlı tüfek. Hem küçük avlar için gerekli hassasiyeti hem de büyük avlar için gereken gücü sunan bu paket ile her ava hazırsın. Yeni mühimmat türleri ile her atışın hakkını ver. Ağır geri tepmeden dinamik adaptasyona kadar güçlü silah hissiyatını bizzat deneyimle.
Richardsson .500, en büyük avlar için tasarlanmış ve kendine has ağır hissiyatıyla öne çıkan güçlü bir düz çekmeli tüfektir. Horoz düşürme emniyetine sahip olan ve .500 Jeffery mermilerle kullanılan bu silah uzak mesafelerdeki büyük avlar için (8-9. sınıf) mükemmel bir seçimdir.
Mühimmat: Yüksek nüfuz için tam metal veya mükemmel genişleme için yumuşak uçlu .500 Jeffery mermiler.
ALIS Precision Shot .25-06; düz mermi yolu ve çeşitli hayvan sınıfları için sunduğu çok yönlü mühimmat seçenekleriyle orta boy avlar için ikonik ve güvenilir bir seçimdir. Neredeyse bir asırdır piyasada olan bu ikonik kurmalı tüfek sunduğu ciddi güç ve konforlu geri tepmesiyle orta büyüklükteki hayvanların avını kusursuz hale getirir.
Mühimmat: .25-06, 3-7. sınıflarda tutarlı bir nüfuz için polimer uç kullanırken 2-6. sınıflarda kontrollü genişleme için belirgin şekilde hafif olan yumuşak uç kullanır. Bu iki mermi de 200 metreye kadar etkilidir.
Joneros .17HMR küçük hayvan ve kuş avı konusunda mükemmel bir deneyim sunan yüksek hassasiyetli bir tüfektir. Son derece düz mermi yolu sayesinde uzak mesafelerde nişan almayı kolaylaştırır. Hızlı takip atışları yapabilen ve 10 mermili şarjöre sahip olan bu minyatür tüfek; zararlı hayvanlar ve küçük yırtıcılar (1-2. sınıf) için idealdir. Ayrıca 300 metreye kadar genişletilmiş sıfırlama modlarıyla büyük bir avantaj sağlar.
Mühimmat: Düz mermi yolu ve yüksek nüfuz için tam metal gömlekli veya artırılmış genişleme için polimer uçlu .17HMR. Her ikisi de 1-2. sınıflar için 125 metreye kadar etkilidir.
Cassidy Çok Maksatlı Tüfek, tüfek ve pompalı tüfek arasında geçiş yapmanı sağlayarak farklı senaryolarda benzersiz uyarlanabilirlik sunar. Bu klasik kırmalı silah, iki silahı bir arada sunar: .22 Magnum yivli namlusuyla uzun menzillerde küçük hayvanları hedef alırken, 12 kalibre pompalı tüfek namlusuyla yakın menzilde birçok hayvana karşı etkilidir. Mühimmat türünü değiştirmek ve her türlü av senaryosuna uyum sağlamak için şarjör değiştirme tuşunu basılı tut.