From Andean peaks to dense jungles, explore Peru’s extreme biodiversity. Hunt a massive roster from tarucas to caimans. Stay vigilant: the jungle is the jaguar’s kingdom.
Welcome to Intisuyu, our Peruvian reserve! Hunt 14 species (10 new), from capybaras to jaguars, across 3 distinct biomes: Andes foothills, cloud forests, and dense river jungles. Utilize the new crossbow for stealth, tackle 60 missions, and help locals for Multi Trophy Mounts. Rich landscapes, unrivalled animal diversity, and apex predators ensure thrilling adventure!
Enter Intisuyu and Peru's vast landscape! Descend from majestic Andean foothills through misty cloud forests to the dense tropical jungles by the river. Experience dynamic shifts, from long-range views to tactical hunting around the sanctuary. This verticality ensures immense variety, forcing load-out changes and new strategies as you explore diverse ecosystems and rewarding missions.
Discover rich Peru's wildlife! Hunt 14 animals, from iconic capybaras and elusive tarucas to legendary apex predators like the black caiman and jaguar. This truly exceptional biodiversity demands constant vigilance and learning new behaviors, making every hunt a profound experience. Prepare for thrilling encounters and prestigious hunting with this unique animal roster!
When you enter this reserve, you are in the jaguar's kingdom! One of these predators stands above the rest, and it will test your abilities. Night hunting is a next-level thrill, with yellow eyes glimmering by the river. Stay vigilant - the dense jungle feels alive and reactive, challenging your dominance and demanding true skill. Use the new crossbow for stealthier, tactical hunting.