Od szczytów Andów po gęste dżungle – odkryj niezwykłe bogactwo przyrody Peru. Poluj na mnóstwo zwierząt, od taruki po kajmana. Zachowaj czujność: dżungla to królestwo jaguara.
Witamy w Intisuyu, naszym peruwiańskim rezerwacie! Poluj na 14 gatunków (w tym 10 nowych), od kapibar po jaguary, w trzech różnych biomach: podnóżu Andów, lasach mglistych i gęstych dżunglach nadrzecznych. Wykorzystaj nową kuszę do ataków z ukrycia, podejmij się 60 misji i pomagaj miejscowym, aby zdobyć multitrofea. Bogate krajobrazy, niezrównana różnorodność zwierząt i drapieżniki szczytowe gwarantują ekscytującą przygodę!
Wkrocz do Intisuyu i odkryj rozległe krajobrazy Peru! Zejdź z majestatycznych stoków Andów przez lasy mgliste aż do gęstych tropikalnych dżungli nad brzegiem rzeki. Doświadcz dynamicznych przejść od długodystansowego odstrzału do taktycznego polowania w obrębie schroniska. Rozpiętość rezerwatu zapewnia ogromną różnorodność, zmuszając do dostosowywania wyposażenia i opracowywania nowych strategii podczas eksploracji rozmaitych ekosystemów i wykonywania lukratywnych misji.
Odkryj bogatą faunę Peru! Poluj na 14 gatunków zwierząt, od kultowej kapibary i nieuchwytnej taruki po legendarne drapieżniki szczytowe, takie jak kajman czarny i jaguar. Ta wyjątkowa różnorodność biologiczna wymaga nieustannej czujności i nauki nowych zachowań, dzięki czemu każde polowanie zostaje w pamięci na długo. Przygotuj się na ekscytujące spotkania i prestiżowe polowania dzięki tej jedynej w swoim rodzaju galerii zwierząt!