And zirvelerinden balta girmemiş ormanlara uzanan Peru arazilerinde sıra dışı bir biyolojik çeşitlilik seni bekliyor. Tarukalardan kaymanlara geniş bir hayvan yelpazesinde avlan ama tetikte ol: Ormanın hakimi Jaguardan başkası değil.
Peru’daki rezervimiz Intisuyu’yu hoş geldin! Kapibaradan jaguara 10’u yeni toplam 14 türü birbirinden farklı 3 biyomda avla: And Dağları etekleri, bulut ormanları ve yoğun nehir ormanları. Gizlilik için yeni arbaleti kullan, 60 görevi tamamla ve Çoklu Trofe Stantları için yerlilere yardım et. Zengin araziler, benzersiz hayvan çeşitliliği ve büyük yırtıcılarla heyecan dolu bir macera seni bekliyor!
Intisuyu’ya ve Peru’nun devasa arazisine adım at! Muazzam And Dağları eteklerinden sisli bulut ormanlarına, oradan da nehir kenarındaki balta girmemiş tropik ormanlara adım at. Uzun menzilli takipten koruma alanının etrafında taktiksel avcılığa uzanan dinamik değişimleri deneyimle. Bu yükseklik farkı, farklı ekosistemleri keşfedip ödüllerle dolu görevlere çıkarken hem teçhizat değişikliğini hem de yeni stratejiler geliştirmeyi mecburi kılarak deneyim çeşitliliğini artırır.
Peru’nun zengin vahşi yaşamını keşfet! İkonik kapibara ve avlanması zor tarukalardan siyah kayman ve jaguar gibi efsanevi büyük yırtıcılara kadar 14 hayvan türünü avla. Bu sıra dışı biyolojik çeşitlilik sürekli tetikte olmanı ve yeni davranışlar öğrenmeni mecburi kılarak her avın iz bırakan bir deneyim olmasını sağlar. Bu eşsiz hayvan yelpazesi ile heyecan dolu karşılaşmalara ve prestijli avlara hazır ol!