Alın teriyle kazandığın trofeleri gururla sergilemenin zamanı geldi. Premium Trophy Mount Pack’teki muhteşem stantlar, kaideler ve plaketlerle trofelerini gerçek bir sanat eseri gibi sergile. Av köşkünü özelleştir, eşsiz trofe köşeleri oluştur ve en büyük başarılarını gözler önüne ser. O özel anları yeniden yaşamanın ve trofelerine hak ettikleri ilgiyi vermenin daha iyi bir yolu olabilir mi?