Salzwiesen Park’ta tuz bataklığı habitatını keşfet, çok çeşitli su kuşları ve küçük av hayvanlarını avla. Ayrıca yeni Trap-Skeet Poligon’da atış becerilerini tek başına geliştirebilir veya arkadaşlarınla rekabet edebilirsin.