Breathtaking! Torr nan Sithean - our Scotland Hunting Reserve - offers legendary hunting among towering Highlands mountains, green valleys, glittering lochs and Celtic woodlands. This reserve comes with 17 iconic animals, 8 main missions and 10 side missions. This is a hunting experience enshrouded in legends!
Close your eyes and imagine Scotland. Do you see legendary landmarks like old castles and ruins, vast landscapes, deep blue lochs, and picturesque fishing villages? This is what you will see from one of the many lookouts in our Scottish reserve. Take out your binoculars because besides unique and iconic animals, you might also see standing stones doubling as time indicators and - wait - whispering stones..?
Hunt in a unique reserve - a vast landscape where you'll feel like it is only you and the wild animals roaming through misty Highland air. Take a deep breath and be transported back in time. Old legends make the atmosphere feel mythical. Turn sound on for original Gaelic-inspired music. Everything is old, yet new!
In this reserve, you will find a roster of 18 animals with diverse classifications - some remastered classics, others incredibly fast, and some where you might have to look twice to make sure you saw what you think you saw. These animals will challenge your hunting skills, so if you have a hunting dog, it will be invaluable as a companion.