Scotland Hunting Reserve: Her yolun tarihten esintiler taşıdığı bir rezervde İskoçya’nın ikonik hayvanlarını avla.
Premium Trophy Mount Pack: Alın teriyle kazandığın avcılık başarılarını yepyeni av stantlarında sergile. Onca harika anıya böyle şık bir köşk yakışır!