Zestaw Zimowe Łowy
"Świętuj nadejście zimy wraz z nowym, limitowanym czasowo zestawem Zimowe Łowy, zawierającym park Salzwiesen, wyżła niemieckiego krótkowłosego i Hunters’ Choice: Pakiet Bolt-Action Rifle.