Them and Us
The year is 1978. A lone bus, a terrible crash, out upon the old and winding dirt roads which skirt a vast American wilderness. A survivor. A young woman, her mind scarred by a life of tragedy, her name is Alicia. She is alone. She is injured. Around her, quietly, slowly, a surreal and deadly nightmare unfolds.
Fighting for her life, Alicia finds herself in the midst of events she does not understand- a "change" taking grip on the world around her. Its nature, its cause? unknown.
As night descends, she pushes further into the unknown - Will she survive? Will you?
Post-process effects (bloom filters, god rays, etc.) added for increased immersion.