There Is No Game: Wrong Dimension
There is no game. So don't go messing things up by clicking everywhere. You don’t want to be kicked out of your video game world, do you?
There Is No Game: Wrong Dimension is not a game. Or, it does not wish to be one. That’s what it will tell you, because yes, it can speak. As you and it are both rather stubborn, something will go wrong and you’ll be sucked into strange dimensions. Now, stuck together in unknown, funny and surprising worlds, will you be able to find your way home?
A Point & Click comedy adventure. You can go ahead and put your controller back up on the shelf.