They Are Coming
They are coming! Ravenous, insatiable, and absolutely unstoppable zombies, a Wunderwaffe that went horribly wrong. It’s up to you to usher in the age of the zombie, by munching on every brain in sight! Build up a horde, dodge enemy weapons, and gnaw a mark on human history!
Ardennes, 1944. The Battle of the Bulge slowly peters out, as Nazi tanks run out of gas & are mercilessly pounded into the ground by Allied forces. Defeat prompts the Reich to unleash its Wunderwaffe in a desperate bid to turn the tide of the battle: Hungry, hungry zombies.
It's up to you to gnaw & bite your way to victory, through allies, Nazis & everyone else you meet. After that, spread the joy of undeath & liking for the delicate taste of brain beyond Ardennes (or World War II for that matter).
Zombies exist for one thing, and one thing only: Gnawing on humans. Or rather, their brains. Take one zombie, then "recruit" an entire horde to them to take on the world.
Some humans won't become the main course quietly! Dodge machine guns, mortars, tank shells, and everything else humanity puts in the way of a hard-munchin' zombie to keep 'em away from delicious gray matter.
Every stage is filled with humans to meet and bite on. Every stage also has plenty of secrets and challenges to uncover, together with the friends you eat on the way. Can you find them all?
Everything you do adds up to the final score and evolution of the horde. How good are you at devouring your way to the end of humanity?