The Bank Heist
As the Master Thief, infiltrate the City’s most secure location to retrieve the coveted Hudnall family’s necklace an item all local thieves are desperate to get their hands on.
None so far have managed to snatch it…Will you be able to outsmart the Bank’s security to steal this rare artifact?