Napad na bank (The Bank Heist)
Jako mistrz złodziejstwa musisz zinfiltrować najbezpieczniejsze miejsce w mieście, aby zgarnąć pożądany naszyjnik rodziny Hudnall. To przedmiot, który za wszelką cenę pragną zdobyć wszyscy lokalni złodzieje.
Jak dotąd nikt nie zdołał położyć na nim łapy… Czy będziesz w stanie przechytrzyć ochronę banku i ukraść ten unikalny artefakt?