The Forsaken – Challenge Map
– Gdzieś w okolicy ukryto specjalne łupy. Korzystaj ze wskaźników Hot & Cold w celu zlokalizowania każdego z nich.
– Po zebraniu specjalnego łupu dostępny staje się kolejny. Znajdź i ukradnij jak najwięcej łupów w wyznaczonym czasie.