Tag kontrollen over Thomas, Percy, Gordon, Emily og Diesel for at udforske ikoniske landemærker på hele øen Sodor. På Sir Topham Hatts invitation kan du transportere passagerer i Annie & Clarabel langs Thomas' sidebane, bringe eksprespassagerer over toppen af Gordon's Hill eller transportere gods med de drilske vogne.