Zasiądź za sterami Tomka, Piotrusia, Gabrysia, Emilki i Diesla i odkrywaj kultowe miejsca na wyspie Sodor. Na zaproszenie Grubego Zawiadowcy przewoź pasażerów w Ani i Klarze wzdłuż linii kolejowych Tomka, woź pasażerów ekspresowych przez szczyt Gabrysiowego Wzgórza lub transportuj ładunki w Kłopotliwych Wagonach.