Thomas, Percy, Gordon, Emily ve Diesel'in kontrolünü ele alarak Island of Sodor'daki ikonik yerleri keşfet. Sir Topham Hatt'ın daveti üzerine Annie ve Clarabel ile Thomas'ın yan hattında yolcu taşı, ekspres yolcuları Gordon’s Hill'in tepesinden hızla götür veya Troublesome Trucks ile yük taşı.