Thunder Tier One Modding Tool
The Thunder Tier One Modding Tool allows players to add and modify missions, weapons, AI behavior, equipment and everything else in-between.
Using a modified version of the Unreal Engine 4 Editor, players can access all the content used to create the Thunder Tier One campaign and multiplayer modes to create their own mods and publish them directly to the Steam Workshop.