Thymesia
Thymesia to wymagająca gra akcji RPG z dynamiczną walką i złożonym systemem broni biologicznej. Wcielasz się w rolę tajemniczej postaci zwanej „Corvusem” w świecie, w którym śmierć czai się na każdym rogu.
Corvus jest ostatnią nadzieją królestwa – na jego pierzastych barkach spoczywa los całego Hermes. Prawda jest ukryta głęboko we wspomnieniach pogubionych przez Corvusa w pełnym niebezpieczeństw świecie. Aby uratować królestwo, bohater musi pozbierać utracone wspomnienia, ale za każdym razem, gdy wraca w poszukiwaniu prawdy, znajduje tylko więcej tajemnic.
Wypracuj własny styl walki: Ulepszaj i modyfikuj podstawowe ruchy i bronie biologiczne Corvusa. Wypracuj własny styl gry i w dowolny sposób podchodź do czekających Cię wyzwań.
Fragmenty wspomnień: Poznaj przeszłość Corvusa, wgłębiając się w jego wspomnienia, aby odkryć prawdę ukrytą w przeszłości.