Thymesia - Digital Deluxe Edition
In a kingdom where death spreads, play as a mysterious character known by the code name "Corvus". Prey upon your enemies, wield the power of disease and find the truth in your own memories. Are you up to the challenge before you? Then get ready to reave with the Thymesia Digital Deluxe Edition!