Thymesia - Digital Deluxe Edition
Ölümün yayıldığı bir krallıkta "Corvus" adıyla bilinen gizemli bir karakter olarak oyna. Düşmanlarını avla, salgının gücünü kullan ve kendi anılarındaki gerçeği bul. Seni bekleyen mücadeleye hazır mısın? O zaman Thymesia Digital Deluxe Edition ile düşmanlarını parça parça etmeye hazır ol!