Tibor: Tale of a Kind Vampire
Help Tibor save his beloved one and their village from the evil Countess and her vampire army! Based on a popular Croatian fairy-tale book, this warm and inviting jump n' run platformer game will provide hours and hours of fun to both grownups and kids.
Tibor is a poor young painter who is in love with beautiful Agness, but her father wants her to marry someone else...anyone else in fact, as long as that particular one is rich, very rich. However, as we all know - true love isn't built on gold nor diamonds.
When the evil Countess commissions Tibor to paint her portrait, he thinks his fortune is made, but he doesn't know that the Countess is actually a vampire, and she has more in mind than a painting! The Countess's bite soon turns Tibor into a vampire, too! Only, Tibor is one of a kind vampire - a kind vampire who's love for Agenss is stronger than any other force in the known world.
Help Tibor and Agness reunite and defeat the evil Countess and her vampire army! Play through dozens of exciting and rich levels, discover plenty of secret locations, collect coins, diamonds and potions, all while enjoying the beautiful scenery in this pure fun and light-hearted platformer jump & run game!