Time Travel: Escape Room Game
Play Time Travel: Escape Room Game and unlock secrets of the past and the future with a crystal in your hand! Participate in this escape room game challenge with a twist. This 100 room escape puzzle game enables you to sneak peek through time thanks to its broken time machine. Absurd right? You too can feel the thrill, just solve escape puzzles and find the missing piece for the time machine in 100 world famous locations in different times. The heart of the time machine beats with the power of a rare crystal. Simply play Time Travel: Escape Room Game, find the crystal and see what it feels like to be a real time traveler!
What’s the deal with Time Travel: Escape Room Game and its broken time machine?!
A revolutionary time machine is developed by a genius doctor in his lab. The main part of the machine that makes travel through time possible is a rare shimmering crystal. As time traveling is a very complex thing, the time machine breaks all the time which makes his time travelings unpredictable. Whenever the time travel machine breaks, the crystal falls out and disappears somewhere in the scene. Be a master of this 100 room escape game, solve demanding puzzles, find the key in the form of a rare crystal and escape the time you got stuck in. Start time traveling with Time Travel: Escape Room Game!
Time Travel: Escape Room Game is a very complex 100 room challenge to be cracked. That’s why Doc needs your help in this time travel escape adventure, so he can find the lost time travel crystal, fix the machine and return to his lab and his time. Doc can’t continue his time travel without you, so help him. Play Time Travel: Escape Room Game.