Escape Room - Podróż W Czasie
Zagraj w Escape Room - Podróż W Czasie i odblokuj tajemnice przeszłości i przyszłości z kryształem w dłoni! Uczestnicz w tym wyzwaniu escape room gra z pokrętnym charakterem.Te łamigłówki logiczne umożliwiają ci podglądanie czasu, dzięki swojej maszynie, którą jest wehikuł czasu. Absurdalne, prawda? Możesz również poczuć dreszczyk emocji jako podróżnik w czasie, po prostu rozwiązując łamigłówki logiczne i znajdując brakujący element do wehikuł czasu w 100 znanych na całym świecie lokalizacjach w różnych okresach. Serce wehikułu czasu bije mocą rzadkiego kryształu.
Escape Room - Podróż W Czasie to bardzo skomplikowane wyzwanie 100 pokoi, które trzeba będzie sforsować. Dlatego właśnie Doktor potrzebuje twojej pomocy w tej przygodzie z ucieczką w czasie, aby mógł podróżować w czasie i znaleźć zaginiony kryształ podróży w czasie, naprawić wehikuł czasu i wrócić do swojego laboratorium i swojego czasu. Doktor nie może kontynuować swojej podróży w czasie bez ciebie, zatem pomóż mu. Zagraj w Escape Room - Podróż W Czasie.