Tiny Lands 2
Continue the adventure of Tiny Lands finding the differences, this time with a lot of new things!
Tiny Lands 2 brings finding the differences to the next level! Dioramas mix photorealistic daily objects in 3D, explore from any angle stunning visual scenes with a real sense of handcrafting, and enjoy beautiful experiences with a refreshing visual aesthetic to relax and chill.
Now you can explore the dioramas at more angles with more freedom with an orbital camera and multi-directional panning.
Find hidden jigsaw pieces across the scenes, collect them all and discover what will happen!
There is no time limit; set your favorite chill music and play at your own pace. Tiny Lands 2 still applies our “no punishment” policy, so grab a cup of coffee and chill out!
In case you get stuck on a difference, we included a hint aid system that will mark a radial zone where the difference might be.
We hope this can ease the game experience for people who deal with this type of colorblindness and enjoy the game like everyone!