Tiny Lands 2
Teruskan pengembaraan Tiny Lands mencari perbezaan, kali ini dengan banyak perkara baharu!
Tiny Lands 2 membawa pencarian perbezaan ke tahap yang seterusnya! Diorama menggabungkan objek harian fotorealistik dalam bentuk 3D. Terokai pemandangan visual menakjubkan dari mana-mana sudut dengan sentuhan buatan tangan yang sebenar dan nikmati pengalaman indah dengan estetik visual yang menyegarkan untuk berehat dan bersantai.
Kini anda boleh meneroka diorama dari lebih banyak sudut dengan lebih bebas menggunakan kamera orbital dan pergerakan mengufuk pelbagai arah.
Cari kepingan susun suai gambar tersembunyi di seluruh pemandangan, kumpulkan semuanya dan lihat perkara yang akan berlaku!
Kami berharap tindakan ini dapat memudahkan pengalaman permainan bagi mereka yang mengalami jenis rabun warna dan membolehkan mereka menikmati permainan seperti orang lain!