Tiny Lands
You play in a 3D environment, which means you can interact with the scene to adjust the angle and zoom your view.
You will experience a changing aura with fire, rain, thunder, snow, and wind. It all adds a lot of charm to the scenery.
There is no time limit, so you don’t have to worry about how long you spend in a level. Set your favorite lo-fi music and play at your own pace.