Tiny Terry's Turbo Trip
Terry wants to launch himself into space using his new car. Doing something this cool and reckless will surely make him the talk of the town. Run, drive and glide through this small journey of big discoveries as Terry works towards achieving this goal.
Step into Terry’s flip flops in this short and delightfully sweet adventure of self-discovery as he uncovers what it means to be an inhabitant of ✨Sprankelwater✨.
Explore a densely packed, tiny open world town at any pace and in any way you like. Slow, fast, by foot, by car, by paraglider! It’s up to you.
Uncover a wholesome story through hilarious interactions with weird Sprankelwaterians.