Tiny Terry's Turbo Trip
Træd i Terry's flipflapper i dette dejlige lille eventyr om at lære om selvopdagelse, hvori han lærer hvad det betyder at være indbygger i ✨Sprankelwater✨.
Opdag en hyggelig historie gennem morsomme samtaler med de mærkelige andre indbyggere i Sprankelwater!