Tiny Terry's Turbo Trip
Terry'nin parmak arası terliklerini giyin ve kendini tanıma sürecindeyken bir ✨Sprankelwater'lı✨olmanın ne demek olduğunu bu kısa ve aşırı tatlı hikaye ile öğrenin.
Garip Sprankelwater'lılar ile etkileşime girerek iç ısıtan bir hikayeyi ortaya çıkartın.