Tiny Troopers: Global Ops
Dikkat! Tiny Troopers: Global Ops, dünyanın dört bir köşesinden gelen vicdansız düşman sürülerini devirmek üzere seçkin bir Tiny Troopers timine aksiyon dolu görevlerde liderlik ettiğin yüksek tempolu, arcade tarzında bir twin-stick nişancı oyunudur!