Tiny Witch
In Tiny Witch, you are a little witch left in charge of a magic wizard store located in a town full of dungeon masters. Activate your spells, unlock new recipes, and prepare the best minions in time to avoid upsetting your customers.
Mixing and Manufacturing Minions: Create resources by mixing them in the pounder or boiling them in the cauldron, then manufacture minions by mixing magical resources on your alchemy table!
Customers and Consequences: Deliver the requested minions to the customers or suffer the consequences! Different kinds of customers have varying tempers and willingness to give you tips. Serving them is key to the longevity of your humble witchy establishment.
Expansion and Experience: Purchase new resources, pounder, and more to improve your store! There are different stages, such as a wrapping stage where you can buy decorations, pets, and add new work tables. Operate your minion-crafting store throughout the days and nights in a forest, a cave, and a desert – this big world is your tiny witch’s oyster.