Titan Quest Anniversary Edition
Z okazji 10-lecia gry Titan Quest zabłyśnie nowym blaskiem. Anniversary Edition łączy Titan Quest oraz Titan Quest Immortal Throne w jedną grę i wprowadza ogromne udoskonalenia, żeby zapewnić najlepszą rozgrywkę ARPG.
Oto innowacyjna gra RPG akcji osadzona w starożytnej Grecji, Egipcie i Azji, od współtwórcy Age of Empires, Briana Sullivana, i scenarzysty Braveheart, Randalla Wallace'a. Tytani uciekli ze swoich wiecznych więzień i sieją spustoszenie na ziemi. Bogowie szukają bohatera, który mógłby przeważyć szalę zwycięstwa w bitwie, która zadecyduje o losach ludzi i bogów.
W tej epickiej misji, w której dobro ściera się ze złem, gracze poznają największych złoczyńców greckiej mitologii, zmierzą się z atakami Cerbera i zaryzykują przejście na drugą stronę Styksu. Będą również interpretować wyroki niewidomego wieszcza Terezjasza, walczyć obok Agamemnona i Achillesa oraz używać podstępów Odyseusza, żeby wyjść zwycięsko z tej nowej, mrocznej przygody.