The sequel introduces a new single player campaign that explores the bond between Pilot and Titan. Or blast your way through an even more innovative and intense multiplayer experience - featuring 6 new Titans, deadly new Pilot abilities, expanded customization, new maps, modes, and much more.
The sequel gives players more of the adrenaline-fueled multiplayer combat they've come to expect from the franchise. Take the fast-paced, first-person action to the next level with more Titans, deadlier Pilot abilities, and much more. And be sure to stand out in the middle of all the chaos with new, expanded Pilot, Titan and loadout personalization options!