To the Stars
Ancient alien monuments are scattered across the universe like drops of werkle flung from the end of Sopsabble’s flobber… no, like psychedelic raisins dotted all the way through a Datrippian spacecake… no, no, like exquisite treasures in an Opudumm mine! The point is, there are loads of them. And they are the key to ruling the stars themselves.
Will you battle as the tough, street-smart Sasharkpas? The madcap-genius Fringlots? Or the efficient, no-nonsense Practwomms? Unlock even more diverse alien factions with unique abilities as you progress through the game.