To the Stars
Kadim uzaylı anıtları, Sopsabble'ın flobber'ının ucundan fırlatılan werkle damlaları gibi evrenin dört bir yanına dağılmış durumda... hayır, Datrippian uzay kekinin her yerine serpiştirilmiş saykodelik kuru üzümler gibi... hayır, hayır, Opudumm madenindeki enfes hazineler gibi! Mesele şu ki, bunlardan çok fazla var. Ve yıldızlara hükmetmenin anahtarı bizzat onlar.
Sert, sokakları iyi bilen Sasharkpas olarak mı savaşacaksınız? Yoksa çılgın dahi Fringlotlar olarak mı? Ya da etkili, saçma sapan Practwommlar olarak mı? Oyunda ilerledikçe benzersiz yeteneklere sahip çeşit çeşit uzaylı gruplarının kilidini açın.