Tokyo Waning Moon
Exciting High-Speed Defensive Battle, that can be enjoyed with just two buttons! In Tokyo by moonlight, Hibana cannnot run, nowhere to hide. Slash and blast zombies from the left and right. Power up your character and challenge the high socre and time attack!