Tomb nightmares
The plot tells the player about one of the many expeditions of two speleologists Bane and Jess. This time they decided to go to the abandoned catacombs, where it is rumored to store many lost artifacts, including the crown of the leader of an ancient tribe. The caves were home to the ancient people, few tribe members were willing to venture out of them into the open world full of danger. Legend has it that the tribe was buried alive in these caves during an earthquake. Attempts by enthusiasts to find artifacts from that time have been unsuccessful. Can Bane and Jess do it?