Challenging Puzzles
Tormented Souls is a return to classic survival horror. With a fresh twist on the fixed perspective adventure, Tormented Souls modernises for a new generation - as Caroline Walker investigates the mysterious disappearance of twin girls in a terrifying mansion-turned-hospital.
Something Evil Lurks at Winterlake - While investigating the disappearance of twin girls at Winterlake - something terrible happens to Caroline Walker. Waking in the dead of night, naked in a bathtub and hooked up to some decrepit medical equipment, Caroline must fight for her life as she explores the halls of an abandoned Mansion.
A Return to Classic Survival Horror - Tormented Souls is a modern take on the fixed-perspective adventure, offering a modernised control scheme and a more dynamic camera, while retaining everything that made those games so beloved by fans.
Fiendish Puzzles - Scavenge essential resources and tools, decipher clues from long-forgotten journals, and combine it all to solve fiendish puzzles and unravel the secrets of the mansion-turned-hospital.
Deadly Combat - Dark forces and unspeakable horrors will do everything in their power to stop Caroline getting to the truth. Use anything and everything that you can find to fight back against the evils that wait in the darkness.
Gateways to Another Dimension - Nothing is as it seems at Winterlake. And when you discover a shimmering mirror in a dark corner of the mansion, your understanding of reality will be challenged in a whole new way...